La Dolce Vita

Så här såg det ut i förrgår kväll när jag pliktskyldigast tog mig an resterna från Mikaels examensfest. Livet här i öster är som ni ser hårt.


Har gjort dagens insats och kontaktat Försäkringskassan angående vilket land som faktiskt "ansvarar" för mig om jag skulle bli sjuk. Väntar på svar. Tills dess tänkte jag gå ut och njuta av det fina vädret och utsätta min hud för lite solstrålning. Jag fruktar dock att nästan 8 års innesittande (hade mitt första sommarjobb 2002) har gjort att min hud redan gjort sig av med allt melanin och att jag kommer att få leva resten av mitt liv med hudtonen "likblek". Ska man hitta något positivt i detta så är det ju att jag aldrig kommer behöva lägga mycket pengar på dyr foundation, det är bara att ta lite vanlig hederlig krita och knugga in i ansiktet. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0