Vardagsrummet

Så var det dags för en liten tur till vardagsrummet. Balkongen ligger bakom det stora fönstret. Min kära soffa kan även beskådas på vip-platsen i rummet.


Och nästan som en liten markering så sitter den omtalade leopardbilden precis mitt emot soffan. Jag måste dock medge att den passar mycket bättre på den här väggen än den den satt på i Mikaels gamla lägenhet. "Fin" blir den dock aldrig och Marimekko och jag kommer nog inte att börja gilla varandra under det här seklet.


Jaa, det var vardagsrummet. Inte mycket mer att säga om det. Dock är vaniljvodkavasen på bordet numera inlämnad till återvinning. Måste säga att den var funktionsduglig för den förlängde rosornas överlevnad med minst en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0