Hallen

Lovade ju att jag skulle lägga upp bilder på lägenheten så det är bara att sätta igång. Tänkte att vi skulle mjukstarta lite med hallen som inte är så stor och därför inte går så bra att fota i.

Här står jag med ytterdörren mot ryggen. Toan ligger längst till vänster (dörren som skymtar bakom byrån) och nästa dörr är in till köket. Fortsätter man rakt in till höger kommer man till vardagsrummet och balkongen och även till sovrummet.

Jag gillar spegelväggen mitt emot ytterdörren för då kan man kolla att man inte ser ut som en total slusk innan man går ut.
Lite förvaring och min kära pulversläckare. Hoppas jag slipper använda den bara eftersom det är totalsanering och ny elektronikutrustning som gäller då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0