Dagens outfit

Det här med "dagens outfit" hemsöker de flesta bloggar jag bombarderas med via min bloggdomäns hemsida. Det är den ena fjortisen efter den andra som gör märkliga poser framför en blixthemsökt spegel. Alla har de detaljerade beskrivningar av vilka affärer de fyndat i och vilken kändis som nästan hade på sig exakt samma, fast inte alls likadan (för man är ju unik), outfit på senaste kändisfesten. Det är roligt med kreativitet men ibland blir det lite väl mycket av det goda.

Jag vill dock inte klanka ner på dessa kreativa människor, utan jag erkänner villigt att jag hemskt gärna också skulle ägna flertalet timmar av mitt liv med att planera inköp, fota och sen skriva superlativer om mina klädutstyrslar, bara det att jag inte riktigt lyckas få till det. Nu har jag, till min fjortispersonlighets stora glädje, dock tagit tag i det hela och jag tänkte presentera en outfit som jag hade på mig när jag var hemma hos föräldrarna i Sverige och röjde runt lite. Eftersom det är väldigt populärt med vintage (allt man hittar på secondhand) just nu är jag särskilt nöjd med looken.

Se bara vad man kan hitta när man städar rent på hathyllan. Pappas gamla sydväst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0