Badrummet

Vi fortsätter vår lägenhetsvisning med det mest kaotiska rummet, badrummet. Det är väldans fräscht eftersom det är nyrenoverat.


Här skymtar vi två av våra bästa vänner, eltandborsten och tvättmaskinen.

Tandborsten, som verkar vara en riktig deluxeversion, fick vi av min kusin som är tandläkare. Det tackar vi för! Man kan även göra hörseltest med den här. Om man hör pipljudet när den laddar har man fullgod hörsel. Hör man det inte bör man överväga inköp av revaxör. Jag kanske ska köpa en förpackning till Mikael.

Jag måste erkänna att jag till en början inte alls var glad över att det enda som fick plats i badrummet var en toppladdad maskin. Jag har alltid upplevt dem som andra klassens tvättmaskiner. Ser liksom lite mer ut som något värmeaggregat än en tvättmaskin. Nu har jag ändrat mig. Hur man kan ha levt utan en sån här skönhet? Man slipper böja sig ner och tappa tvätt på golvet när man tar ut den. Man slipper bryta av gångjärnen på en lucka som står öppen när man vill vädra maskinen. Man slipper också ha en massa bråte ståendes på maskinen eftersom den inte går att öppna då. Perfekt när man vill ha det lätt att hålla rent. Dessutom är displayen något av det mest lättbegripliga jag sett. Mikael brukar också vilja framhäva att den rymmer hela 6 kg tvätt och att den har "soft opening" (d.v.s. luckan till trumman vrider sig automatiskt till rätt läge när man öppnar den). Ska ni köpa ny tvättmaskin, så köp en sån här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyxigt:)



/bär

2010-06-28 @ 00:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0