Sommarväder

Det fortsatta sommarvädret ska njutas av i fulla drag. Vi ska åka till stugan om en stund och därifrån ska vi tydligen ta en tur med båten ut i Finska viken. Kanske borde ladda upp med åksjukepiller? Fast jag brukar bli så drogad av dem att jag inte kan göra nåt resten av dagen förutom att gå runt i dvala. Inte en helt bra plan om jag ska lyckas smita iväg lite och plocka blåbär också.

Linda åkte hem igår så nu är allt tillbaks till det normala, vilket i det här fallet betyder lite tristare. Det var ett jädra röj när hon var här och jag ska försöka skriva lite om det nästa vecka. Jag är rätt nöjd över vårt effektiva turistande, men kanske mest över att det fortfarande finns saker kvar att se här så att hon med gott samvete kan komma tillbaka.

Nu kom Mikael hem så det är dags att fara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0