Knas med bloggen

Det verkar som att jag har fått in ett litet kodfel i bloggen, så vissa inlägg har hamnat på snedden. Ska se om det går att åtgärda.



Uppdatering efter lunchen:

Nu är det fixat! Jag sänder en tacksamhetens tanke till vad det än var som fick mig att välja databaskursen förra våren. I den ingick att, i par, koda ihop en hemsida för presenttips och då var det bara att säga åt programmeringshataren i vänstra hörnet av frontalloben, att nu fick hon minsann ta semester ett tag för här skulle knackas html/php tills man blev blå i ansiktet.

En sida blev det till slut men det är tur att den inte är publicerad så att jag slipper länka till den, för annars hade ni fått slag. Fulare sida får man leta efter. Såg ut som något som överlevt 90-talets glada mellanstadiehemsidedagar (fast utan springade älgar och regnbågslinjer). Dock var vi fantastiskt stolta över flödet i interaktionen och den magnifikt höga användbarheten. Det kan nog bli något av oss två tror jag. "Bär och Mongoosen AB". Håll utkik efter det i framtiden - det är ett företag med potential!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0