Väska på vift

Vad spelar det för roll att man har massor med tid att hinna färdigt med julkorten när allt material till dem ligger i resväskan som ingen riktigt vet var den är? Efter att ha läst många kurser om svårigheterna med att hantera stora system där både människor och maskiner är inblandade borde jag inte längre bli förvånad men jag kan inte hjälpa att jag blir det ändå. När man checkar in väskan en timme innan planet ska gå, hinner med planet, åker endast mellan Helsingfors och Norrköping utan några mellanlandningar eller väskomflyttningar, då förstår jag faktiskt inte att nån kan tappa bort ens bagage på vägen. Visst unnar jag min väska att få resa runt och se världen, men i så fall vill jag helst vara med jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0