Dagens att-göra-lista

Idag är jag ledig eftersom jag inte har någon finskakurs på fredagar. Sjukt skönt eftersom jag var så trött igår att jag ägnade hela rasten åt att sova lutad över bänken. Ingenting slår en liten tupplur mitt på dagen när man är trött.

Hade tänkt skriva sjukliga mängder blogg idag om Tallinn, båtköp, Åland och lite annat smått och gott men datorn har tydligen fått virus och jag är inte hundra på att det är borta (fast den startade snällt idag utan att gå igenom 5000 processer först) så det blir till att backupspara allt på den externa hårddisken allra först. Sen tänkte jag eventuellt smita ut i skogen och plocka bär (jag har blivit mer eller mindre besatt av det känner jag för jag var ute i förrgår igen), hitta blåbärsplockarmaskinerna som ska med till Mikaels föräldrar dit vi ska idag, packa lite grejer inför helgen, ladda upp bilder från kameran, diska, tvätta, låta bli att äta upp alla muffinsar, läsa igenom hemsideöversättningen och cirka tusen grejer till. Mikael sa att jag skulle välja en grej och göra den så att det inte blev för mycket och så att något faktiskt blev klart. Låter väl sunt, men då blir det oftast bara tråkiga grejer gjorda. Tror jag gör allt på en gång istället och sen går jag ut och plockar bär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0