Slut på semestern

Eller slut och slut, jag har ju knappt haft annat än semester den här sommaren och inte behöver jag kravla mig upp före sju på morgonen som vissa andra som bor i den här lägenheten. Känns iaf lite som att semestern skulle vara slut nu när Mikael är tillbaka på jobbet och jag borde ta tag i lite saker till Mikaels pappas hemsida. Måste möblera om några länkadresser så man slipper få upp ett meddelande om att sidan inte kan laddas varenda gång man klickar på något. Måste säga att jag är lite imponerad att jag faktiskt vet hur man ska göra, jag som aldrig varit något underverk med datorer och heller inte velat vara det. Men konstiga saker händer när man läser programmeringskurser.

Vi har gjort sjuligt mycket de två senaste veckorna och det kommer ta minst lika lång tid att skriva om det i bloggen. Åker ju hem till Sverige på fredag så jag lär få skriva klart därifrån. Har varit lite dassbygge, lite ormar och varaner och lite bio plus en massa annat smått och gott. Men! Först blir det hemsida och sen blir det disk. Därefter kan jag börja skriva... om jag inte cyklar iväg till skogen och plockar hallon förstås. Med tanke på storleken på dem jag hittade i lördags så är det mer än läge att plocka rent buskagen nu. (Nej, nej, jag är inte beroende av att plocka bär. Vad får er att tro det?)

Idag börjar tydligen NolleP (Fuksit) hemma i Linköping. Varför i hela friden börjar de en vecka för tidigt? Jag ville ju vara där och titta på de nya nollorna. Jaja, de lär ju vara kvar i några år till så man kan titta på dem. Eller i ett år iaf för sen är jag klar.

Nåväl. Var har jag lagt usb-stickan nu igen..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0