Räknar ner...

Jag kan knappt fatta att jag ska åka imorrn. Hela våren tycks ha varit ett enda resande men den här har jag på något underligt vis gått och förträngt konstant. Det verkar dock inte resten av världen ha gjort för vart jag än går så får jag höra "men du är väl försiktig där borta?". Har jag nånsin varit annat än försiktig?

Nåväl, jag har tvättat alla kläder, köpt ett nytt och lånat ett minneskort till kameran, skrivit en lista på saker som ska med samt tagit ut pengar att växla. Ska bara läsa igenom infomejlet en gång så jag inte missar nåt. Borde vara klar för avfärd. Det enda som stör mig är fonetiktentan nästa fredag som jag kommer hinna plugga i snitt noll timmar till. Får väl ta med en mp3-spelare och lyssna på lite vokaler i bussen.

Vi hörs om en vecka! Förhoppningsvis kan jag då också svara på om jag fick jobbet eller inte och var jag i så fall ska jobba. I Finland alltså, jag har inte sökt ett enda jobb i Sverige i år.



Några små förtydliganden här eftersom folk verkade lite förvirrade ikväll:

1. Jag ska åka till Ryssland
2. Jag bor i Helsingfors



Glömde säga att min finska mobil som vanligt inte funkar utomlands så ni får använda den svenska om det är kris med nåt. Är det inte det kan ni skicka till den finska så ser jag det när jag är tillbaks.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha jag är en av de förvirrade :)
Hoppas du får de kalas i Ryssland!
Själv flyttar jag till Norge på söndag!
krams

2008-05-02 @ 00:18:42
Postat av: Madelene

haha och jag är oxå en av dom förvirrade =P *flinar* mer säger ja inte... haha =D men lika bra mår ja för det..hoppas du får dig en trevlig tripp.. :)

2008-05-03 @ 12:12:27
URL: http://maddeande.blogg.se
Postat av: Fröken

Känner mig utvald och speciell för att jag har stenkoll på vart du bor och vart du är ;-)

2008-05-05 @ 09:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0