Ett halvår går fort

Nu är det ett faktum. Jag är förkyld. Tänker kurera mig med svartvinbärssaft (som för en gångs skull smakar rätt bra) och frukt.

Ikväll ska kexet och jag fira halvårsjubileum med ugnsbakad korv och makaroner. Lyxigt eller hur? Jag måste dock skriva klart en hemtenta först. Har aldrig skrivit hemtenta så fort förut. Kanske för att jag bara bryr mig om att få in den så jag kan få mina poäng och inte vilket betyg jag får.

Jag har laddat upp bilder till inlägget "Norden runt på 80 dagar". Ni kan ju kika in där om ni vill se lite flasklamm och mig i balklänning.

Kommentarer
Postat av: Helene

Smarr! Var alldeles för länge sedan jag åt det, enjoy!

2008-05-27 @ 15:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0