Åter till verkligheten

Mmm! 74 mejl på ena adressen och bortåt 40 på den andra. När ska man hinna fixa det när man har fonetiktenta imorrn, en hemtenta som ska skrivas klart innan slutet av maj, en halvflytt till Sverige nästa vecka (resor, resor, resor...) och 1,5 GB bilder från Ryssland som ska rensas och laddas upp på lämpligt ställe. För att inte tala om alla de 30 andra i resegruppen vars bilder jag absolut måste ha tag i. Det här blir ett heltidsjobb. Och på tal om det har jag nu lyckats skaffa mig ett sådant här i Helsingfors till sommaren. Det satt fint måste jag säga. Lite planering bara med vad som ska hem och inte nästa vecka, vad som ska sparas över sommaren, hur många man ska lyckas hinna träffa under den korta tid man är i hemstaden, när man ska fixa kexets födelsedagspresent (den blir försenad, så mycket har jag iaf konstaterat), hur mycket glass jag kommer ha råd att köpa (massor!) och hur många blogginlägg jag kommer ha kunna skriva om Ryssland och det här torde bli en mycket lyckad sommar.

Vi kanske ses på en sandstrand nära mig!

Kommentarer
Postat av: Fröken

Grattis grattis!

2008-05-08 @ 20:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0