Innan bussen går

Vad gör man egentligen kl 04.40 på morgonen när man inte har något att göra? Jag såg fel på busstiden så den går 10 minuter senare än jag trodde, så nu behöver jag fördriva tiden med något. Allt är packat, jag har passet i en påse på magen, pengar så det räcker till en taxi om jag missar bussen och min reservationskod på lappar lite överallt i packningen. Nu även uppskriven med bläck på handen - den ska jag väl ändå inte kunna tappa bort.

Efter lite planslöst lallade gick nu 5 minuter och det är dags att börja bege sig. Tar svängen förbi soprummet på vägen så jag slipper känna lukten av ruttet bananskal när jag kommer hem om en vecka. Dags att fara till "Schwedenland" som en med lite knackiga geografikunskaper sa på bussen häromdagen.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Madelene

trevlig resa!

2008-03-28 @ 10:54:13
URL: http://maddeande.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0