...trodde jag, ja

Igår när jag var på sjukhuset nästan hela dagen insåg jag att det fortfarande finns en person som ser fram emot att läsa mina inlägg och jag tycker dessutom alldeles för mycket om att skriva för att kunna sluta bara sådär. Ska därför försöka skriva klart inläggen från mina resor i Europa under våren som fått lite för lite uppmärksamhet. Orken är dock inte på topp just nu så det kan dröja ett tag och dessutom måste jag leta reda på bilderna som eventullt bara ligger på min nerpackade dator. Men dröj kvar så kommer det en rapport från Röda torget inom en snar framtid.

Kommentarer
Postat av: Helene

Hehe, då fortsätter jag läsa troget också :-D

2008-06-07 @ 16:28:31
Postat av: Michael

Jag har hittils inte missat ett inlägg heller =)



Hör av dig om du vill ha lite sällskap i sommarhettan.

2008-06-07 @ 19:03:47
URL: http://blogg.sogeti.se/webblin
Postat av: Madelene

hmm funkar inte o kommentera på översta inlägget..hoppas detta går bättre!



Välkommen hem till Sverige gumman!

Förstår om du är lite förvirrad över allt nu när du inte bott här på ett tag.. o snart ändras ju bussarna totalt.. haha.. vem kommer inte bli förvirrad då?!



Självklart måste vi ses nån dag.. kanske ta en dag i berg me sola o bada?! ;) göra en repris från förra året.. ;)

Jag hoppas du fortsätter me o bloggar vidare tjejen! :) gillar dina knasiga o långa spännande inlägg! kramar

2008-06-08 @ 22:47:31
Postat av: Anonym

Välkommen hem till Sverige gumman!

Förstår om du är lite förvirrad över allt nu när du inte bott här på ett tag.. o snart ändras ju bussarna totalt.. haha.. vem kommer inte bli förvirrad då?!



Självklart måste vi ses nån dag.. kanske ta en dag i berg me sola o bada?! ;) göra en repris från förra året.. ;)

Jag hoppas du fortsätter me o bloggar vidare tjejen! :) gillar dina knasiga o långa spännande inlägg! kramar Madde

2008-06-08 @ 22:47:53
Postat av: Madelene

haha ooops ser visst att de funkade :P men de stod error :D

2008-06-09 @ 21:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0