Indiansommar

Jag sitter här hemma i lägenheten och skriver rent intervjuanteckningar från i förmiddags innan de försvinner bort i glömskan. Eller iaf försökte jag skriva tills det blev 30 grader varmt i lägenheten bara sådär. Börjar kännas som en vanlig sommar hemma i Ryd.

Just nu skulle jag inte tacka nej till lite regn för att kyla ner det hela men det lär inte komma något. Mikael sa igår att de hade lovat "indiansommar" ända fram till september. Jag frågade vad i hela friden det innebar och fick till min värmekollapsade kropps stora fasa reda på att det betydde skitvarmt och sol i två månader till. Jag tror jag ska ladda upp med kylklampar och flytta in i duschen.

Kommentarer
Postat av: Helene

Samma här pust

2008-07-26 @ 21:34:36
Postat av: Madelene

stackare ;)

aa här är de ju oxå så här super varmt.. att vi aldrig kan va nöjda... :P men ja trivs med värmen, men igår va de nåt outhärdligt, sjukt jobbigt o jobba kan ja meddela dig om... men idag ledig, men ska upp till US snart... usch! vi hörs gumman.. kram Madde

2008-07-29 @ 11:05:52
URL: http://maddenande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0