Sverigeinvasion

Det har flyttat hit två svenska tjejer. Coolt. Hörde dem prata häromdagen men jag var inte säker på att jag hade hört rätt, men precis nyss när jag skulle till tvättstugan hörde jag "Kom du ihåg kycklingen från igår då?", som inte kunde vara annat än mitt kära modersmål.

Ja, det var egentligen bara det jag skulle säga. Jag ska begrava mig i min jobbansökan nu, eller efter en powernap rättare sagt. Har mer eller mindre gjort klart CV:t och bara det tog i princip två hela dygn. Stöööön. Hoppas jag hinner klart, deadline nu på torsdag.

Uppdatering om turen till Porvoo kommer i helgen. Tills dess, ha det!

Kommentarer
Postat av: Madelene

kul för dig, då behöver du inte känna dig ensam längre då.. =P bäst du går o hälsar på dom..

2008-01-29 @ 19:54:50
URL: http://maddeande.blogg.se
Postat av: Helene

Du msåte ju vara en riktigt inbodd finne jämfört med de tjejerna, hahaha!

2008-01-30 @ 17:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0