Reklamskyltar

Hmm... man kanske skulle ut och resa lite, se världen. Aten, Nizza, Boston, Toronto...? Vilken ska man välja, vilken ska man välja?

Nej men jag vet! Jag vill åka till Östersund!

image432
Sådär i förbigående kanske kan nämnas att "lomalennot" betyder "semesterflygningar".

image433
Köp laptopen idag och du får en groteskt stor lime som även kan användas som kjol på köpet!



Jaa... men något måste man ju hitta på för att fördriva tiden. Reseaffischen hittade jag nere i metrotunnlarna och limekjolen utanför affären där jag köpte webkameran. Det kanske kan bli mitt nya projekt att fota reklamskyltar till höger och vänster. Låter nyttigare än idén jag fick igår, nämligen att testa alla smaker av fazerchoklad. Har redan tagit mig igenom två stora kakor av både "Marianne" och "Röda bär". Hittills oavgjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0