Tillbaks till start

Imorgon flyttar jag tillbaks till Sverige. Det skulle inte kännas alls om det inte var för att jag nu har alla mina saker utspridda i oordnade högar på golvet och tre resväskor som jag ska försöka mosa ner allt i utan att överskrida den magiska viktgränsen (som jag precis ska googla fram lite mer exakta uppgifter om).

Tillbringade de två senaste dagarna på en ö mitt i skogen i mellersta "Sjöfinland", där det inte bara gick rykten om att det bodde en björn utan det även bevisades med rivmärken två meter upp på trädstammarna sådär en 300 meter från stugan. Gissa vem som inte gick ut till dasset efter att det hade blivit mörkt hur kissnödig hon än var. Eller jo en gång, men då tvingade jag Mikael att följa med som eskort.

Nåväl, jag ska ta tag i packandet nu så jag är hyffsat klart när kexet kommer tillbaks från biltvätten och vi kan åka och hälsa på två av mina kusiner. Vi hörs igen när jag återvänt från Muminland.

Kommentarer
Postat av: Micki

JAAA, snart är du hemmaaa!

2008-08-13 @ 18:05:33
Postat av: Helene

Jag hade nog inte gått ut på dagarna heller ;-)

2008-08-13 @ 19:54:51
Postat av: Madelene

Weeei våran Johanna är hemma snart! Vad kul... Jo du, fest här på lördag... Du får gärna komma om du inte har annat för dig.. vore kul! visste ju inte du skulle va här hemma i Sverige då... Puss o kram din Madde =)

2008-08-13 @ 22:18:31
URL: http://maddenande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0