Indiansommar? Bah!

När det sas att det skulle bli "indiansommar" fram till september så hade jag inte riktigt räknat med att det skulle ingå fungerande regndanser i det. För en gångs skull är det kallt på kontoret, men istället för att njuta av svalkan så fryser man. Hoppas värmen flyttar till Sverige lagom tills jag gör detsamma. I väntan på den ska jag försöka fylla en arbetsdag med något vettigt och givande trots att jag saknar en intervju och designkompentens. Jaa, men vi får gissa lite här helt enkelt. Bara man låtsas att man vet vad man gör kan man komma långt, för resten av världen vet oftast lika lite som en själv.

*sätter på sig jag-vet-vad-jag-pratar-om-masken och hoppas att folk ska gå på det*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0