Fem timmar kvar

Räknar nästan ner timmarna tills vi ska åka, men nu ser jag inte lika mycket fram emot det längre. Sommaren här var fruktansvärd, jobbet tog nästan kål på mig och det enda jag ville var att åka hem, men nu när jobbet är över och jag t.o.m. fick beröm för det jag gjort (fattar inte varför, tyckte mest jag skrev worddokument i det oändliga) känns det helt ok att vara här och riktigt jobbigt att åka ifrån kexet. Nåväl, han följer med till Sverige och är kvar till på söndag och under de dagarna ska vi lite svensk traditionssommar med kräftfiske så det är inte slut på det roliga riktigt än.

Kommer väl ta några dagar att få iordning lägenheten, fylla på skafferiet och komma in i rutinerna igen och sen börjar det bli dags att avsluta rapporteringen från den finska hufvudstaden och ta tag i studierna istället. Det är dock inte riktigt dags för det än utan nu ska vi till banken och meddela att jag tänker fly landet och höra vad de har att säga om mitt kontokorts och internetbanks fortsatta levnad eller eventuella avslutande. Vore ju trevligt att ha dem kvar eftersom lönen börjar ramla in nu, men vi får se.

Jaa, men vi ses i en Rydsskog nära dig.

Kommentarer
Postat av: Helene

Ska hålla ögonen öppna! Hojta om du är nere på stan och vill kolla på lyan (och bihanget) ;-)

2008-08-21 @ 18:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0