Dagens fråga

Hur tar man sig hem på cykel när det är lite drygt en mil hem och det spöregnar och åskar hela tiden? Inte alls. Frågan kanske bör modifieras lite:

"När tar man sig hem när det...?"

Jaa... det ska bli spännande att se. Jag som sa till min chef att jag inte tänkte jobba över nåt och så sitter jag redan med 4 timmars övertid den här veckan. Det blir sovmorgon nästa vecka helt enkelt.

På tal om absolut ingenting mer än att jag har lite tid att fördriva så var jag och Mikael och såg "Batman - nattens riddare" (eller vad den nu kan heta på svenska) i förrgår. Det var så spännande att jag trodde jag skulle gå åt. Kommer säkert ha lite svårt med ansiktsmålningsjobben häranefter också eller så kanske jag ska insistera på att alla ungar vill målas som Jokern. Fast utan kniv då då.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Batman - The Dark Knight. Översättningar är av ondo! Och filmen var sjukt bra!



Förövrigt, om det regnar och man ska cykla hem så ringer man nån med bil, det gjorde jag igår, det gick jättebra. Känner man inte nån med bil så måste man nog sätta sig ned och fundera om man inte har gjort något fel :D



Och om du ansiktsmålar en unge till Jokern så bjuder jag dig på middag! Fan va kul det hade varit! Mamman och pappan hade ju gått i taket!



PS. Måste vara en ond joker, ingen gullig joker eller nåt sånt. DS.



2008-08-01 @ 16:15:19
Postat av: Madelene

regn hos oss oxå.. men det är skönt nu när det varit så varmt :P

2008-08-02 @ 13:26:04
URL: http://maddenande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0