Projektansökan

Det var inte direkt så här jag föreställde mig att den här dagen skulle sluta. Sitta uppe kl 4 på morgonen och skriva en ansökan till designkursen (tror förresten jag övergår till att kalla den produktutvecklingskursen istället). Lär ta minst en timme till dessutom.

Skitkul.

Nåja, det måste göras och egentligen är det ganska skoj att sitta och klura ut hur man ska sälja sin utbildning på bästa sätt för att få hamna i den projektgrupp som man vill. Är nog mest sugen på att designa förarhytten på en traktor. BIKS* light hehe... Är lite rädd att hamna i flum-Nokiagruppen (killen kunde inte sälja projektet och verkade inte själv fatta vad det handlade om, "bla bla... nån mackapär som man kan navigera i tre olika typer av 3D-världar med...") och jag hoppar av om jag hamnar i hundprojektet där målet var att utforma ett hjälpmedel för hundägare, så de kunde mäta hundes välbefinnande. Skärpning! Tror de på fullaste allvar att man faktiskt kan mäta sånt? Tragiskt nog den enda gruppen som uttryckligen ville ha kogvetare. Antar de var desperata och gick igenom förteckningen över vilka utbildningar studenterna på kursen läste och plockade alla.

Nåja... ska fortsätta skriva nu. Hörs.



*Beteende I Komplexa System

Kommentarer
Postat av: Helene

Ajsin, inte kul att sitta så sent...tidigt? Hoppas du kan sova ut.

2007-09-21 @ 11:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0