Projekt traktor

Yes, yes, yeeeeeeees! Jag ska bygga förvaringsutrymmen i traktorhytter =D Sjukt najs. Tror dessutom gruppen blir bra också. Förutom mig är det bara gruppledaren som är tjej och vi är 10 totalt så det ska bli spännande att se hur det går. Väldigt mycket designfokus på folks utbildningar iaf, jag var den enda som kvalade in att verkligen ta hand om användarbiten. Kommer blir sjukt kul att planera det här, risken är bara att det kommer gå ut över finskan. Får försöka tänka på att det var därför jag kom hit. Nåja, jag lånade iaf en lärobok på svenska på bibblan idag. Bibliotekarien sa att de bara hade böcker för finlandssvenska småbarn och muttrade nåt om att svenskar minsann inte vill lära sig finska. Hon fick nästan slag när jag sa att jag i så fall var ett undantag och började prata svenska med mig istället. Även om resten av befolkningen tenderar att vara bättre på engelska än svenska så är bibliotekarierna fortfarande grymma på det. Håller mig dock till engelskan det här året, nåt ska man ju lära sig.

Blir ett kort inlägg idag. Jag propsade iofs på att vi skulle träffas imorrn och skriva projektspecen, men banne mig inte kl 8.00 borta i Espo. Jag kommer få gå upp kl 5 eller nåt. Stöööööööön.

Kommentarer
Postat av: Micki

Härligt med tidiga morgonmöten!! :) Kul att du fick ett roligt projekt. Ta inte i så du dör bara, tänk på att det är meningen att man ska festa mer än man pluggar under utbytesår :D

2007-09-27 @ 10:15:05
URL: http://emmge.blogspot.com
Postat av: Heléne

På mässan fick jag stå i en monter och prata med folk från samma företag som jag, eftersom det knappt fanns annat att göra. Jag menar, snygga killar kan man titta på även om man pratar ;-)

2007-09-27 @ 15:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0