Analfabet

Wohoooo! Jag har hittat en så sjukt ball kurs. Tekfakversion av KVTILLen med mer industrianknytning. Egentligen skulle man ha tagit 180 ECTS-poäng (120 gamla) men jag droppade lite ord som "personas", "scenarios" och "user cases" och fick tillbaks ett mejls om fullkomligt dreglade ner sig självt. Blev särskilt glad åt kommentaren  "It is OK for you to join the course. We actually want you on our course :)" KogVet istheshit! =D

En jäkla tur bara att jag tog med Användbara System-boken hit så jag kan läsa på lite; förväntas ju faktiskt kunna de där begreppen nu ;)


Känner mig lite som en analfabet nu såhär dagarna innan finskakursen börjar. Just idag saknar jag mest orden "kokbar" och "köttbuljong". Köttfärssåsen smakade urk och jag fattar inte att jag köpte samma créme fraiche som förra gången när jag visste att den inte gick att koka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0