Internetmord

Jag vet inte vad dom håller på med eller ens om det var deras fel, men idag blev jag riktigt irriterad. Är några byggare som borrar och har sig i huset (fast ibland känns det som att 90% av tiden går åt till att stå och röka på balkongen). Har gjort det i 1-2 veckor nu och jag har inte stört mig så mycket på det tills vi hade ett kort strömavbrott idag och hela datorn la ner. När jag startade om funkade inte internetet längre, varken hos Thekla eller Vera. Fick igång det för kanske en kvart sen men vad har hänt? Jo, hela Firefox har återgått till grundinställningarna. Ok, det är inte så farligt svårt att ändra startsidan igen men ALLA bokmärken var raderade också. Ok att jag har tänkt rensa där i ungefär ett år nu, men jag tänkte banne mig inte ta bort alla. Saknar Prytzens och Alis blogg nu så om någon har adresserna kan ni väl skicka till mig.

Var för slö för att träna mer än några få glosor idag (hade ju 100 st nya sen igårkväll) och datorn la ner mitt i ett förhör så jag orkade inte göra om. Jeje, får ta det imorrn, nu ska jag till Espoo och ikväll är det tekväll och fotoutbyte med tyskarna igen.

Googlade lite på vad det var för flaggdag idag (FN-dagen) och hittade en till som jag tänkte passa på att fulfira lite. 6:e november är det Svenska dagen då man är sjukt stolt över att vara finlandssvensk och sjunger Modersmålets sång. Borde ju inte vara helt omöjligt att lära sig, får be Mikael lära mig melodin ;)

Kommentarer
Postat av: micki

hamsisintheus.blogspot.com är alis blogg iaf. Prytz
har jag inte ens sett

2007-10-24 @ 14:33:10
Postat av: Jocke

Du borde skaffa google-sync. Så slipper du sånna där haverier. Då håller google koll på bokmärkena åt dig =)

2007-10-24 @ 15:44:12
Postat av: Maria

http://waylance.blogspot.com/
Prytzens blogg

2007-10-26 @ 10:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0