Rundtur och fyrverkerier

Den här staden är verkligen helt otrolig. Jag vill göra och se allt. Nu! Byggnaderna är fantastiska och det finns platser som man knappt kan förstå hur de bara kan vara där när man kommer från en såpass liten stad som jag gör.

Var på sightseeing som universitetet ordnade idag och plöjde förbi mer eller mindre varenda sevärdhet i staden. Domkyrkan är verkligen helt enorm. Jag ska lägga upp bilder när jag väl kommer ihåg att ta med kameran.

Jag skippar att beskriva allt i detalj nu och satsar på en powernap istället. Ska tillbaks till stan om en halvtimme med tyskarna (Vera, Christin och Thekla) och titta på finska mästerskapen i fyrverkerier. Hur coolt är inte det? Lovar att ta med kamerad denna gång bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0