Flytt

Jag vill bara göra det klart en gång för alla:

JAG HATAR ATT FLYTTA!

Fabian sa en gång "kaos i rummet, ordning i hjärnan". Tyvärr stämmer det inte alls på mig, faktum är att det är precis tvärtom (det är därför jag alltid måste ha så städat). Ni kan ju tänka er hur jag mår nu när min lägenhet ser ut så här...

image5

...och så här...
image6

Rena rama tortyren för mig. Tack o lov kommer Maria om en timme och hjälper mig bära kartonger till bilen så jag är lite peppad att bli klar.

En filosofisk fråga bara: hur kommer det sig att flyttkartongerna aldrig räcker till och att Hemköp just i kombination med detta inte har några banankartonger kvar?

Det jävligaste med den här flytten är att jag vet att jag kommer behöva göra om det inom ett år. Det finns bara en sak att göra: börja samla på mig kartonger så fort jag kommer fram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Kaos kaos =P Fan vad tunga vissa lådor dock var. Jag hoppas du packade om dom innan du tog dem uppför tarppan hemhemma. Jag hade träningvärk i mina armar..
(hoppas du har slutat svära nu :P)

2007-08-19 @ 12:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0