Städa, städa varje fredag eller bara vart tredje decennium

Mikael har semester nu så vi har åkt till hans föräldrar i Lovisa. Fokus för semestern har hittills varit städning. Efter en lång tids bearbetande och i slutet en del hot om drastiska åtgärder, fick Mikael äntligen hela familjen att gå med på att rensa ut nedervåningen. Att bara städa vart trettionde år har sin charm, man hittar till exempel väldigt spännande kläder och en hel del märkliga datorprylar.

Ett smakprov:



Mer kommer imorgon eller om några dagar, jag tänkt skutta in och hjälpa till med maten nu.

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Det klockrenaste jag läst på länge, jag älskar att få såna här kommentarer! Tack :D



Det är klart att man är tacksam och det är smickrande att få kommentarer om hur fin blogg man har/fina foton man tar. Men samtidigt känns det så klyschigt, jag ser det mer som att sådana kommentarer är ett litet rampljus för bloggare som jagar besökare. Det är svårt att ta till sig eftersom man inte vet vad de faktiskt menar. Man vill ju ha läsare, inte bara besökare! :)



Och ja, hoppas att din kommentar på 13 rader var 12 rader för långt för de där reklamtyperna, haha ;)

2010-08-07 @ 11:43:00
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Malin

Mikael kan nog gøra program som barnprogramledare ifall han trøttnar på maskineriet :)



Klockren tolkning av "Beany": http://www.cartoondepot.com/pages/images/RC1787b%20Beany%20&%20Cecil.jpg

2010-08-10 @ 12:55:22
Postat av: Malin igen

*program = karriär

2010-08-10 @ 17:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0