Fore!

Medan purjosoppan kokar på spisen sitter jag här och klickar på "spara" vare tredje sekund för att inte loggas ut från min exjobbsansökan till finska staten. Hoppas den bär frukt. Har skrivit om nästan hela idag i samråd med Malin som själv försöker få någon struktur på järnvägen borta i Norge. Johodå, det kan nog bli något av oss kogvetare till slut.

Ska snart iväg med Mikael och spela golf. Eller egentligen ska han och hans kompisar öva på att slå lite och jag följer med mest bara för att få frisk luft. Tror dock jag ska testa på att svinga klubban lite jag med. Har hetsat alla kompisar hemma att vi ska spela minigolf när jag kommer nästa vecka. Man måste ju vara lite mjuk i svingarmen tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0